emiiliiafogdemark

Direktlänk till inlägg 3 april 2015

Ny blogg igen!

Av Emilia fogdemark - 3 april 2015 20:58

hej igen, har bytt blogg ännu en gång till haha, jag vet faktiskt inte varför vela testa något nytt igen. Men här kan ni följa min vardag och lite så, dom gångerna jag uppdaterat vi får
Väl se hur ofta det blir..
Just nu ligger jag och masserar Robin och senare drar vi till Jönköping till elmia ska bli riktigt roligt faktiskt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia fogdemark - 23 april 2015 10:33


hej och hallå! Vaknade runt 9 hade ju endå sovmorgon till 10 så fruktansvärt skönt!! Just nu sitter jag i skolan och har matte, vilket inte är min störta gren haha.. Sen blire hem och fixa bilen och sen får vi se vad kvällen slutar med. ...

Av Emilia fogdemark - 22 april 2015 15:08


hejsan hejsan! Jag gjorde ett video inlägg men det kom inte upp på bloggen, jättekonstigt.. Men jag har den på videofyme så där kan ni sen den annars om den inte finns här, ha en bra dag/ millis ...

Av Emilia fogdemark - 13 april 2015 10:45


ja tro det eller ej, men jag jobbar faktiskt. Inte ofta jag brukar göra det på lektionen men nån gång lär man väl sätta igång, inte bloggar har helt enkelt inte orkat. ...

Av Emilia fogdemark - 11 april 2015 14:26


godmorgon. Vakna nästan precis nyss, vart en lång kväll igår och väldigt jobbig. Ja det slutade med att vi rasade bilen precis när vi hade Släppt av Linus haha.. Men men vi kom hem iaf, så nu ligger jag här och försöker leta på en bil vi kan köpa så...

Av Emilia fogdemark - 8 april 2015 10:41


kom hem precis efter att gått till skolan och fått huvudvärk som vanligt. Skönt att ligga hemma men man vill såklart inte ligga inne hela dagarna.. Men men, får hoppas det är bättte imorgon. Idag fick vi reda på om vi kommer in på gymnasiet, och jag ...

Presentation


Emilia fogdemark

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards